تازه های آموزش برنامه نویسی برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 متفاوت است اگر قبلاً به استفاده از Python اشاره کرده ایم، آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می توانیم توضیح دهیم که جاوا بیشتر برای ایجاد برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. همه کودکان امروز با برنامه های موبایل آشنا هستند: آنها دوست دارند یاد بگیرند که چگونه یک برنامه را بسازند، حتی اگر یک برنامه تلفن همراه بسیار ساده باشد.

 

HTML

HTML یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی است  آموزش برنامه نویسی برای کودکان زیرا از آن برای ایجاد وب سایت ها و ابرمتن ها (همراه با سایر زبان ها) استفاده می شود. این زبان برای یادگیری آسان در نظر گرفته نمی شود، اما برای یادگیری کد در سن 10 سالگی در حال حاضر مناسب است! وقتی دانش‌آموزان در سنین جوانی شروع به یادگیری کدنویسی با HTML می‌کنند، می‌توانند از برچسب‌ها برای نمایش متفاوت محتوا، اتصال صفحات و ایجاد ابرمتن‌های کوچک استفاده کنند. این مهارت ها با رشد و پیشرفت بیشتر به آنها کمک خواهد کرد.

 

CSS

HTML امروزه به ندرت به تنهایی برای ایجاد وب سایت استفاده  آموزش برنامه نویسی برای کودکان می شود. CSS معمولا در کنار HTML استفاده می شود. CSS نیز با وجود اینکه یک زبان برنامه نویسی پیشرفته به حساب می آید، در سنین بسیار پایین (حدود 10 سالگی) قابل یادگیری است. کودکان می توانند شروع به یادگیری اصول CSS کنند تا در هنگام شروع ایجاد وب سایت نسبت به بزرگسالان مشکل کمتری داشته باشند.

 

آموزش کدنویسی برای بچه ها را کجا پیدا کنیم؟

محاسبات و فناوری در حال تبدیل شدن به دروس مدرسه هستند، درست مانند ریاضیات و انگلیسی. با این حال، برنامه های مدرسه معمولاً آنقدر پیشرفته نیستند که به کودک اجازه دهند اصول برنامه نویسی را بیاموزند. پس کجا می توانید درس های کدنویسی برای بچه ها را در خارج از مدرسه پیدا کنید؟ همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، اینترنت می‌تواند به شما کمک کند: دوره‌های کدنویسی آنلاین زیادی وجود دارد، و در میان آنها، بسیاری از آنها را آموزش برنامه نویسی برای کودکان  خواهید یافت که برای کودکان مناسب هستند. با این حال، هنگام مرور دوره‌های کدنویسی آنلاین، مطمئن شوید که این دوره به طور خاص برای کودکان طراحی شده است: رویکرد یادگیری کدنویسی برای بزرگسالان و کودکان بسیار متفاوت است، و یک کودک می‌تواند در تکمیل یک دوره برنامه‌نویسی آنلاین برای بزرگسالان با مشکلات زیادی مواجه شود. بنابراین، برای جلوگیری از هدر دادن پول خود، به دنبال کلاس های برنامه نویسی آنلاین برای کودکان در این سیستم عامل ها باشید:

 

Code.org: این پلت فرمی از وب سایت های رایگان پر از آموزش است.

Swift Playgrounds: یک برنامه iOS که مفاهیم کدنویسی را از طریق پازل آموزش می دهد

شهر الگوریتم: این اپلیکیشن برای اندروید است که به آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کودکان اجازه می دهد از طریق بازی کدنویسی را یاد بگیرند.

Tynker: این مناسب ترین برای کودکان بسیار کوچک است.

کدگذاری سافاری: برای کودکان کوچک نیز مناسب است.

نکته پاداش: چگونه یک برنامه کدنویسی برای کودکان بسازیم؟

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید بستری برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان فراهم کنید، بهترین راه حل ایجاد یک برنامه کدنویسی برای کودکان است. بچه‌ها عاشق بازی با تلفن‌های هوشمن آموزش برنامه نویسی برای کودکان د والدین خود هستند و از اینکه به آنها اجازه داده می‌شود وقت خود را روی یک برنامه صرف کنند، بدون اینکه بدانند در حال یادگیری کدنویسی هستند، خوشحال خواهند شد. AppMaster.io پلتفرمی است که می‌تواند کار شما را به عنوان یک توسعه‌دهنده آسان‌تر کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی اپلیکیشن یادگیری کد را در اختیا آموزش برنامه نویسی برای کودکان ر کودکان قرار دهید و بودجه خود را به حداکثر برسانید!

 

اشتراک گذاری

 

 

 

کنید

به کاوش در دنیای اعلان‌های فشاری در برنامه‌های وب پیشرو (PWA) بپردازید. این راهنما شما را از طریق فرآیند راه اندازی، از جمله ادغام با پلتفرم پر ویژگی AppMaster.io راهنمایی می کند.

آموزش

APP BUILDER

برنامه وب

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

تاریخ

9 مه 2024

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

قدرت شخصی‌سازی هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های ساخت اپلیکیشن بدون کد کاوش کنید. بیاموزید که چگونه AppMaster از هوش مصنوعی برای شخصی سازی برنامه هTeaching programming for children ا، بهبود تعامل کاربر و نتایج کسب و کار استفاده می کند.

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: